Tipărire

Programe Calculator

VELLAS HABITAT, in colaborare cu firma specializata in domeniul informatic va recomanda un program pentru administrare imobile conceput inca din anul 2001, actualizat pe parcursul celor peste 14 ani cu legislatia in vigoare si imbunatatit continuu in functie de solicitarile si nevoile administratorilor pentru un management complet al asociatiilor de proprietari.

Programul are o arie de raspandire si utilizare la nivel national, un numar mare de utilizatori si este complet din punct de vedere al necesitatilor pentru o administrare de calitate.In prezent este folosit in în 87 oraşe din ţară (Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea, Braşov, Timişoara, Iaşi, Bacău etc) fiind folosit până în ziua de astăzi de 4.539 asociaţii totalizând 291.090 de apartamente.

Licenta se plateste o singura data, la achizitie, functie de numarul de apartamente administrate, la un pret care este mult sub preturile practicate in acest domeniu, participantii la cursul pentru pregatirea "ADMINISTRATORILOR DE IMOBILE" organizat de Asociatia "VELLAS HABITAT" avand reduceri la achizitie de 10%. Pentru cei ce intentioneaza sa mai preia si alte asociatii de proprietari, ulterior achizitionarii acestui program, le recomandam achizitionarea de la inceput pentru un numar mai mare de apartamente, pretul scazind pe unitate/apartament functie de cresterea numarului de aprtamente.

Caracteristicile tehnice si interfata prietenoasa sunt o facilitate a programului, care il fac usor de utilizat chiar daca nu aveti cunostinte aprofundate in domeniul informatic. Binenteles trebuie sa alocati timp si entuziasm pentru a-l invata si a-l stapani. Abordandu-l cu perseverenta si o mentalitate de invingator, in scurt timp acest program se va dovedi o adevarata binecuvantare pentru activitatea dumneavoastra in calitatea de administratori de imobile.

Programul informatic va asigura intocmirea evidentei contabile complete. Astfel sunt asigurate intocmirea, in acord cu cerintele legale, ale urmatoarelor documente: registrul de casa, registrulu de banca, registrul jurnal, registrul inventar, registrul de evidenta a fondului de rulment, registrulu de evidenta a fondului de reparatii, registrul sumelor speciale si al altor fonduri legal constituite, intocmirea automata a listei de intretinere lunara, calculul automat si in acord cu prevederile legale si al hotararii Adunarii Generale al penalizarilor aplicate restantierilor, intocmirea fiselor individuale pe apartamente, evidenta platilor la furnizori, evidenta veniturilor si a cheltuielilor asociatiei, fise de magazie a materialelor consumabile, etc.

Programul informatic va asigura si intocmirea statului de salarii si al declaratiei 112 privind impozitele si contributiile aferente salariilor, ordinele de plata si foile de varsamant pentru plata impozitelor catre trezorerie, toate acestea fiind actualizate cu ultima versiune a programului.

Deasemenea programul va asigura diverse rapoarte necesare atat administratorului cat si cenzorului sau locatarilor pentru a elimina eventualele suspiciuni in privinta unei administrarii corecte.

Sunt asigurate in orice moment prezentarea si printarea situatiei elementelor de activ si pasiv, executarea bugetului de venituri si cheltuieli aprobat de Adunarea Generala, diverse optiuni de tiparire a listei de plata si al rapoartelor la care se adauga alte facilitati pe care le veti descoperi dumneavoastra prin practica utilizand programul informatic.

Programul este strict in privinta modificarilor ulterioare, va ajuta sa evitati greseli sau inregistrari incorecte avand posibilitatea de a va atentiona atunci cand sunt introduse valori eronate, poate fi utilizat pe mai multe calculatoare fara a fi nevoiti sa actualizati bazele de date, salvarile si update-urile se fac automat.

Pentru viitorul apropiat este in proiect si se va implementa o interfata pentru informarea locatarilor on-line, impactul cu sumele de plata pentru contributiile lunare la intretinere al acestora sa fie suficient de transparent pentru a crea un climat de liniste si armonie in asociatiile de proprietari

Descriere si facilitati

Programul are o arie de raspandire si utilizare la nivel national, un nr. mare de utilizatori si este complet din punct de vedere al necesitatilor pentru o administrare de calitate. Asistenta si updatarile sunt gratuite, se plateste doar licenta de achizitie , tariful pe apartament fiind mult sub pretul practicat in acest domeniu, beneficiind de diverse facilitati si reduceri la achizitie. Caracteristicile tehnice si interfata prietenoasa sunt o facilitate a programului, care il fac usor de utilizat chiar daca nu aveti cunostinte aprofundate in domeniul informatic.

Facilitatile pe care le ofera programul rezulta din intocmirea, automata, a urmatoarelor documente obligatorii:

  •  evidenta contabila completa:
  • registrul de casa;
  • registrul de banca;
  • registrul jurnal;
  • registrul de inventar;
  • registrul de evidenta fond rulment;
  • registrul de evidenta sume speciale;
  • registrul de evidenta fonduri legal constituite;
  • lista de plata lunara;
  • calcul penenalizari;
  • fise evidenta pe apartamente;
  • evidenta furnizori;
  • evidenta venituri;
  • evidenta materiale si consumabile etc.
  • declaratia 112;
  • OP si FV pentru trezorerie, toate actualizate cu ultima versiune;
  • revisal;
  • diverse rapoarte necesare atat administratorului cat si cenzorului sau locatarilor pentru a dispersa eventualele suspiciuni in privinta unei administrari corecte;
  • situatia elementelor de activ si pasiv la orice moment;
  • bugetul de venituri si cheltuieli;
  • diverse optiuni de tiparire a listei de plata si al rapoartelor;
  • diverse alte avantaje.

Programul este strict in privinta modificarilor ulterioare, nu permite greseli sau inregistrari incorecte, poate fi utilizat pe mai multe calculatoare fara a fi nevoie sa se actualizeze bazele de date, salvarile si updatarile se fac automat.

Pentru viitorul apropiat este in proiect si se va implementa o interfata pentru informarea locatarilor, impactul cu sumele de plata pentru contributiile lunare sa fie suficient de transparente pentru a crea un climat de liniste si armonie in asociatiile de proprietari.

Despre Noi

Asociatia "Vellas Habitat" ofera Cursul de pregatire profesionala pentru administratorii de imobile din cadrul Asociatiilor de Proprietari. Curs recunoscut de... - Mai Mult...

Newsletter

Aboneaza-te pentru informatii utile!

Contact Info

Pentru informatii ne gasiti la:

Fix: 0314.398.450
Mobil: (+40) 0744.860.690
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa: Bd. Ferdinand I 89, Sector 2