Tipărire

Cursuri Administrator Imobile

cursuri

 30 NOIEMBRIE 2015, la 270 ron  (in doua rate), vom incepe o noua serie a cursului ADMINISTRATOR IMOBILE organizat de Asociatia VELLAS HABITAT.

Pana in prezent au absolvit acest curs aproximativ 4.525  persoane.

 Vom avea  pret promotional de 270 ron,  cel mai mic pret de pe piata din domeniu si fara alte adaosuri / majorari pana la terminarea cursului, precum la alte firme ce practica acest sistem (unde pretul ajunge - in final -  la 370 - 400 roni si primiti suportul de curs cu taxa suplimentara sau incomplet); de asemenea nu am redus numarul orelor de predare (precum alte firme ce au redus numarul orelor dar au pastrat pretul similar noua) privandu-va de dobandirea tuturor cunostintelor obligatorii si necesar !!

Cursul pentru „ADMINISTRATOR IMOBILE” dureaza 13 zile, in intervalul luni - vineri si prima sambata, se deruleaza periodic, pe masura completarii seriei; participarea la curs se face in ordinea inscrierilor si achitarii taxei de curs integral sau in doua rate: 200 ron la inscriere si 70 ron in prima saptamana de curs.

Examinarea va fi la terminarea cursului, dar si pe parcurs.

Cursul este recunoscut de catre toate Primariile de sector ale Municipiului Bucuresti, cursantii nostri avand garantia ca pregatirea profesionala se ridica la standardele de examinare impuse de legislatia in vigoare si de catre comisia de examinare si atestare din cadrul primariilor.

In cadrul cursurilor organizate de Asociatia "VELLAS HABITAT" aveti oportunitatea de a va fi prezentate, in detaliu, aspectele legislative esentiale in functionarea asociatiilor de proprietari conform reglementarilor in vigoare.

A fi administrator imobile nu inseamna doar incasarea banilor pentru cotele de intretinere lunara (asa cum, in mod gresit, este privita aceasta meserie) ci si supravegherea si rezolvarea problemelor de intretinere tehnica a condominiului, rezolvarea problemelor specifice de casierie si, mai ales, intocmirea evidentelor contabile in partida simpla, a problemelor de fiscalitate si resurse umane.

Pentru ca pregatirea dumneavoastra sa fie completa,  va vor fi prezentate o multitudine de aspecte teoretice si practice care isi au sursa in experienta vasta in acest domeniu acumulata si din multimea de aspecte discutate cu cei peste 4.525  persoane care din anul 2001 si pana in prezent au intrat si au ramas in contact cu noi, chiar si dupa ce au obtinut atestatul de administrator imobile in urma cursurilor absolvite.

Deoarece in foarte multe asociatii de proprietari nu se urmareste (de catre presedinte, comitet executiv, cenzori) daca aceste atributii sunt cunoscute si aplicate de catre administratorul de imobile, se genereaza neantelegeri, motive de frauda, de procese.

In scopul evitarii acestor situatii prin asigurarea unei transparente totale precum si al usurarii activitatii administratorului de imobile, la curs se prezinta, in colaborare cu o firma specializata, un program informatic specializat in contabilitatea asociatiilor de proprietari, folosit  în 87 oraşe din ţară (Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea, Braşov, Timişoara, Iaşi, Bacău etc) de catre 4.739 asociaţii totalizând 302.907 apartamente care poate deveni un instrument extrem de util in activitatea dumneavoastra de administrator imobil acest program putand fi achizitionat in conditii financiare favorabile de catre cursanti

Acte necesare inscrierii la curs: copii xerox dupa: BI/CI; certificat nastere /casatorie /divort (unde este cazul), ultima diploma de studii (minim diploma bacalaureat).

Persoanele pensionate anticipat sau medical grad 1 sau 2 pot urma acest curs dar nu se vor putea angaja in conditii legale.

Va rugam sa ne contactati (telefonic - 0744.860.690 - sau prin email) inainte de a va deplasa la Liceul Ady Endre!

Cand va ganditi sa urmati un curs pentru pregatirea ca si administrator imobile trebuie sa stiti foarte clar ce doriti:

  1. Daca doriti doar sa obtineti un document care sa va  dea dreptul de a va prezenta la examenul de atestare pt a obtine  postul/posturi de administrator imobile ( fara a fi preocupati de      cunostintele dobandite si de modul in care veti profesa), VA RUGAM sa ne ocoliti, exista alte firme dornice doar de a va lua banii!
  2. Daca doriti sa prestati o activitate corecta, cu   simt de raspundere, bazata pe o buna cunoastere a legislatiei din domeniu,  VA INVITAM sa va inscrieti la cursul pt administrator imobile organizat de   Asociatia "VELLAS HABITAT".

Ne permitem a va sfatui sa verificati credibilitatea firmei respective pe piata, pregatirea lectorilor si modul de incadrare a acestora, solicitati precizari asupra costului final al cursului (pt a nu fi in situatia de a mai plati diverse taxe pana la absolvire), solicitati factura si chitanta fiscala,  si precizari referitoare la diploma ce vi se elibereaza.Evitati firmele ce organizeaza cursuri in spatii improvizate, fara autorizatiile sanitare necesare, expunandu-va la diverse ''evenimente''. De asemenea, va sugeram sa faceti o comparatie intre firme ce ofera cursuri pt pregatirea ADMINISTRATORILOR IMOBILE, privind nr zile curs si pret (veti constata ca multe firme, la acelasi pret, ofera un nr de zile de curs mai mic, ceea ce inseamna ca informatiile ce le veti primi vor fi mai putine si mai superficiale).

30 NOIEMBRIE 2015 este urmatoarea serie a cursului pentru pregatirea profesionala in vederea obtinerii atestatului ”Administrator Imobile”, la  un cost de DOAR 270 ron, platibili in 2 rate (seria din 16 NOIEMBRIE 2015 este completata). 

Despre Noi

Asociatia "Vellas Habitat" ofera Cursul de pregatire profesionala pentru administratorii de imobile din cadrul Asociatiilor de Proprietari. Curs recunoscut de... - Mai Mult...

Newsletter

Aboneaza-te pentru informatii utile!

Contact Info

Pentru informatii ne gasiti la:

Fix: 0314.398.450
Mobil: (+40) 0744.860.690
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa: Bd. Ferdinand I 89, Sector 2